УМОВИ ГАРАНТІЇ
Ми прагнемо надати сервіс на найвищому рівні. Свої гарантійні зобов’язання, обіцянки та домовленості виконуємо в повній мірі.
ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА ВІКОНА ПЛІВКА
Гарантія на 1 рік.
Плівка “Третє скло” в упакованому вигляді може зберігатися до 15 років, скотч в упакованому вигляді може зберігатися до 5 років без втрати своїх властивостей. Умови зберігання класичні – кімнатна температура, сухе та темне місце зберігання. Гарантійний термін передбачає перевірку на прихований заводський брак протягом першого року використання. Практика показує практично відсутність рекламацій, які якщо трапляються, то одночасно при розпакуванні набору.
ТЕРМОШТОРИ
Гарантія на готову продукцію 1 рік.
Термоштора не змінює своїх властивостей та якостей протягом багатьох років, ПВХ стрічки не каламутніють, не втрачають своєї прозорості та еластичності. Виробники комплектуючих заявляють про термін експлуатації виробів віком до 10 років. Гарантійний термін більшою мірою уберігає замовника від невидимого заводського шлюбу, який якщо є, то проявить себе в перші місяці використання термоштори. За цим товаром рекламації відсутні, т.к. сама конструкція проста, а заводський брак матеріалів, якщо трапляється, то виявляється під час виробництва та відсікається.
Увага!
Гарантія не поширюється на порізи, потертості, виривання стрічки із кріплень та інші механічні пошкодження гнучкої плівки та фурнітури.
М’ЯКІ ВІКНА
Гарантія на фурнітуру, комплектуючі та паяні шви 2 роки.
Ми, виробники М’яких вікон, гарантуємо оптимальну якість виготовлених конструкцій та зобов’язуємося зробити гарантійний ремонт зварювальних швів та пошкоджень, а також за гарантією замінити фурнітуру. Однак після переходу на ПВХ плівку Японського виробника рекламації практично відсутні. Виробник Achilles заявляє про термін експлуатації плівки до 10 років, а гарантійний термін існує для вашої безпеки та спокою. заводський шлюб комплектуючих і виникає, що дуже рідко, то виявляється він у процесі виробництва та усувається. Ви отримуєте вже перевірену та випробувану продукцію.
Для збереження гарантії протягом зазначеного часу Замовник повинен суворо дотримуватись Правил експлуатації.
Правила експлуатації м’яких вікон (ПВХ штор):
1. М’які вікна (ПВХ штори) миються з використанням поролонових губок або м’яких щіток, вручну із застосуванням миючих шампунів. Не можна використовувати для миття та чищення м’яких вікон бензин, розчинники, уайт-спірит, ацетон та інші подібні речовини. Не можна мити гнучкі вікна за температури нижче -5°С.
2. Не можна згортати в рулон, згинати або демонтувати м’які вікна за температури нижче -7°С. Не можна згортати в рулон або згинати гнучкий фасад, якщо він мокрий. Після дощу бажано опустити пластикові штори, щоб вода стікла і вони просохли. Застій води у згорнутій шторі може спричинити появу плісняви.
3. Якщо на теплу пору року ви зняли м’які вікна, перед холодами (до 5°С) їх необхідно встановити назад, на свої кріплення. Через температурну усадку матеріалів в холодну пору року, можливо самостійно встановити вікна у вас не вийде, тому це краще зробити заздалегідь.
Увага!
Гарантія не поширюється на порізи, протирання, розриви не по шву, виривання люверсів, вихід з ладу застібки блискавки та інші механічні пошкодження гнучкої плівки та фурнітури.
Гарантійним обслуговуванням займається сервісний центр нашої компанії у Дніпрі та Києві. З питань гарантійного та після гарантійного обслуговування зв’яжіться з менеджером нашого сайту за вказаними телефонами.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Повернення товару та строки повернення – відповідно до законодавства.
Компанія Світ М’яких Вікон здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання товару. Обмін чи повернення не стосується виробів, виготовлених за індивідуальними розмірами.
Товари не належної якості, що не відповідають узгодженим габаритам або кольору, повертаються виробнику на переробку. Якщо виробник не може переробити або зробити новий товар з обґрунтованих причин, компанія зобов’язується повернути кошти у сумі, сплаченій замовником.
Не зважаючи на закони та правила, ми намагаємося йти на зустріч клієнту, розглядаючи кожен випадок індивідуально.